הפנינג סיום שנה א במגמת תוכנה
אתמול התרחש הפנינג סיום שנה של שנה א במגמת תוכנה, בו הקימו התלמידים חדר משחקים אלקטרוני עם עמדות שהם בנו ותכנתו בעצמם. לאירוע זה הוזמנו משפחות הסטודנטים וביחד איתם חגגו את ההצלחה.בין המשחקים שהיו:פולשי החלל, תפוס את החפרפרת, מרוץ מכוניות, ברווז במסלול מכשולים, תפוס את הנורה, כלב נשלט עם גויסטיק וכפתור פיזי במטרה לתפוס כדורים נופלים ועוד… תהליך יצירת המשחקים נמשך על פני שני סמסטרים (סמסטר ב וסמסטר קיץ), במסגרת קורס ייחודי למכללה שלנו (FS_E2E) וכלל הרבה מאד למידה עצמית ועבודה בבית של הסטודנטים.אמיר דגן ראש המסלול:” צריך לזכור שמדובר בסטודנטים שסיימו כרגע שנה א בתוכנה, רובם מגיעים ללא רקע קודם בתכנות, ותוך שנת לימודים אחת (של לימודי ערב) הם מגיעים לרמת ידע המאפשרת להם ליצור משחק מורכב המשלב מספר טכנולוגיות ושפות תכנות, כולל ציוד אלקטרוני פיזי!זוהי רק תחילת הדרך. יש לנו עוד שנתיים של למידה והרחבת יכולות התכנות, והאירוע של אתמול מהווה נקודת עוגן וחיזוק לקראת הבאות”